Klient w centrum uwagi

Co zrobić by zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym ? To bardzo proste – usprawnić kontakt z klientem !

Czy wiesz kto odwiedza Twój sklep? Jakie ma nawyki? Czego oczekuje od towaru i produktu? Kim jest i czym się zajmuje? Większość z Was odpowie, że NIE bo skąd wziąć taką wiedzę.

Tym razem odpowiedź jest bardzo prosta – jest narzędzie które przy odrobienie naszego zaangażowania przyniesie wymierne rezultaty – poznamy naszego klienta, poznamy jego oczekiwania, co sądzi o naszej ofercie i dzięki temu zwiększymy sprzedaż ! Tak naprawdę.

Prezentujemy narzędzie do chatu online bezpośrednio na naszym serwisie internetowym – SMARTSUPP

Dlaczego to taka rewelacja, otóż:

  • widzisz kto właśnie przegląda Twój sklep
  • klient może z tobą porozmawiać w czasie rzeczywistym – bez kosztów – dzięki temu klienci są skłonni dokonać zakupu 5 razy częściej
  • dzięki bezpośredniemu kontaktowi będziesz wiedział co odwiedzający myśli o sklepie – narzędzie zbiera również opinie o rozmowie i Twoim sklepie
  • zwiększysz lojalność klientów – osobista rozmowa 1 na 1 to najlepszy sposób okazania troski o klienta
  • dowiesz się jakie są oczekiwania klientów i będziesz mógł odpowiedzieć na ich potrzeby

 

Twoi klienci właśnie przeglądają Twoją stronę. Porozmawiaj z nimi.

wyproboj-za-darmo

 

Nasz serwis www.dodatkiKQS.pl pomaga w instalacji wtyczki chatlive do sklepów internetowych KQS oraz pomaga w ustawieniu tak by Wasi klienci poczuli, że są najważniejsi – zapraszamy do kontaktu.